The family is one of nature's masterpieces.



Eftermiddagen som jag spenderade med Anna var väldigt härlig. Intressant och kul också! Här började skriva några meningar som handlar om att vara ensam. Ensam kan man tyda på olika sätt - beroende på vem som läser. Ensamhet behöver inte vara något negativt, men kan leda till det. Tänker inte gå in på det ikväll, är lite trött och ska sova snart. Bättre att skriva imorgon då mer energi finns, förhoppningsvis.

Under kvällen har jag förresten var borta några timmar. Timmarna ägnade jag åt nära och kära. En person i min omgivning fyllde år så jag var där för att fira samt umgås. Mycket trevlig kväll! Är glad att jag både varit med en vän idag + varit på kalas.

Hoppas er tisdag har varit trevlig, vad ni än gjort. ♥

Kommentarer
♥ elfina

nämen gud herrejösses vilken snygging till vovve du har i headern, ursöööt. är det din? vad heter den?

2011-10-26 @ 00:36:11
URL: http://elfinas.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0