Onsdag.



God morgon!

Igår hade jag ju ställt alla 3 alarmen på endast måndagar, men det var ju tisdag. Vet inte varför jag hade gjort det.. haha. Lite mycket i hjärnan som vanligt. Igårkväll ställde jag alla 3 alarm på samma tid, alla dagar i veckan. Dvs. mån-fre. Meeeeen. Idag stängde jag istället av alla alarm och somnade om!! Inte bra. Tur att Petter ringde vid 10.30 för att se om jag var vaken. Han brukar göra det eftersom han vet att jag inte alltid får mig upp. Det är kärlek det. 

Idag sker två spännande saker, jag ska iväg på den första klockan 14. Berättar innan jag far. :)

Kommentarer
♥ TILDA CORNELIA

Vilken bra blogg du har! :-)

Hur mår du? :-)

2011-10-19 @ 12:58:11
URL: http://tildacornelias.blogg.se/
♥ Miriam

Ååå vilken tur du har som har en systemkamera!! vill också ha en systemkamera till min födelsedag eller julklapp :) (canon600D) Fin blogg har du med :D

2011-10-20 @ 17:55:08
URL: http://togetherforeverneverapart.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0