Den som har sol, måne och stjärnor ska inte klaga.



Tänk att ett telefonsamtal kan göra en hel dag för en person. För mig. Just idag. Även igår var det ett telefonsamtal som gjorde min dag, dock inte till det bättre - tvärtom. Fick dåliga nyheter men det är inget jag vill gå in på just nu, för den sitationen är som den är.

Tillbaka till här och nu, idag. För ganska precis en timme sedan fick jag ett samtal som lyfte mig! Som jag väntat på detta. Ibland känns det hopplöst men dom dagarna är värda att ha, just för att få känna sig glädjen en dag som denna. Känner mig lite hemlighetsfull nu.. haha. Ni sitter säkert och är som nicke nyfiken! Ska berätta senare vad det är, så håll utkik mina vänner.

Kommentarer
♥ Sarah

Hej.. Jag anordnar en tävling i min blogg. Kika gärna in :) http://ssssarah.blogg.se/2011/october/tavling-halsband.html



Kram

2011-10-27 @ 14:51:15
URL: http://ssssarah.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0