Värme, tack.



Jag är en person som alltid tänder ljus. Nu när det börjar bli vinter är det extra bra, eftersom ljusen värmer trots allt litegrann. Det är sviiiinkallt här. Okej inte riktigt, men jag tycker det. Är ofta iskall om fötter och händer. Igår köpte vi ÄNTLIGEN en digital termometer för både inomhus och utomhus. Svalast är det i sovrummet men går ju inte ha den där.. sladden ska ju hänga utanför fönstret och vi som bor längst upp har fönstrena "inne" i taket. Med det menar jag att utanför fönstret går taket ut 1-2 meter innan stuprännan kommer. Fattar ni? Sämst på att förklara. Hur som helst, vi får ha den i datarummet eller vardagrummet. Där är dom enda fönstrena då vi har en husvägg, haha! Vilket i-landsproblem.

Vilken temperatur vi har? Växlar mellan 19.6 och ungefär 20.4. (Tycker hyresvärden kan höja elementen!!)

Nä nu ska jag gå och tända ljusen i sovrummet, så det kanske är liiiite varmt när man ska sova. Vilket är snart. Fick rycka in på jobbet kl 16.30 där jag befann mig till 22. Fick sedan hämtning av Petter och hans 2 kompisar. Innan vi åkte hem for vi till Jakob & Josefine som kommit hem från Barcelona! Dom har bott där några månader. Vi fick även träffa deras lilla hundvalp som dom nyss har köpt. ÅH. Jag vill också.. men kanske finns en liten här inom 1 år i alla fall?! :)

Kommentarer
♥ Olivia

följa varandra på bloglovin? :)

2011-11-26 @ 08:24:11
URL: http://oliviastener.devote.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0