Mobilblogg.



- mobilbloggar.

Har tryckt i mig en alldeles för god pizza till middag. Tänkte testa något annat än hawaii (som jag alltid tar annars) så det blev en med fetaost, ruccola, lök och vitlöksdressing. Dock kom Petter hem med en pizza utan vitlöksdressing.. antar dom glömde he på den. Tur vi hade aioli i kylen! Gick finemang att ha det på pizzan, för er som undrar. Haha.

Efter middagen somnade jag i Petter knä. Lutade mig mot en kudde samtidigt som jag frös. Hur det nu är möjligt när jag hade 3 par sockar (varav 1 par var tjocksockar), leggings, tröja, stickad kofta, filt och sist men inte minst.. TÄCKE! Dunderskönt, så skönt att jag somnade och vaknade inte förrän 1-2 timmar senare. Nu har jag åtminstone satt mig upp i soffan och ska slå igång en film. Honey 2. Fortsatt vila är det som gäller för min del, är väldigt förkyld för er som inte vet. Nä, nu ska jag krypa ner under täcket och stanna där tills imorgon!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0