Söndag.



God morgon! 

Somnade vid 4-tiden.. men det var ganska väntat också med tanke på gårdagen. Lyckades i alla fall sova ända till kl 11.30. Behöver ju sömnen. Dock tog jag inte medicin idag eftersom jag verkligen vill kunna somna ikväll, morgondagen kommer vara väldigt innehållsrik! Å andra sidan ska vi på middag ikväll, tänkte det där med medicinen. Har ju svårt att koncentrera mig när det är mycket ljud, många människor, för mycket intryck och information helt enkelt. Ska självklart bli jättetrevligt att få komma bort på middag men jag vet ju vad som väntar i min hjärna.

Håller i alla fall på att se en dunderbra film just nu, samtidigt som jag har ätit upp det som blev kvar av gårdagens pizza.

Kommentarer
♥ fanny

jättecool bild verkligen! hur har du redigerat den? :)

2011-11-18 @ 13:47:17
URL: http://fannysinspiration.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0