Lilla lillebror.



För några minuter sedan tog jag klivet in genom dörren. Kvällen har jag & sambon spenderat hos min pappa. Idag är inte vilken dag som helst, det är min lillebrors födelsedag!! :) Kan inte förstå att han redan är 14 år. Känns som det var igår jag fick se honom genom glasrutan på barnavdelningen. Jag var den enda som fick sova där en natt också, stolt storasyster.. haha. Han föddes nämligen 2 månader för tidigt så han fick vara en tid på sjukhuset. 900 g är inte mycket.. men 14 år senare står vi alla 3 syskon här.

Nästa gång är det jag som fyller år, och till våren fyller min andra bror 16 (!!!!!!) år. Hjälp, känner mig nästan gammal.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0