Gör ett försök.





Från och med imorgon ska jag bli bättre på att lägga upp bilder på dagens klädsel.
Det är i alla fall tanken, hur det sedan går lär vi väl märka.

Senaste året har jag varit sjukskriven 8-9 månader så har blivit många dagar med mjukisbyxor och bara nåt linne eller t-shirt. Fick ju knappt på mig något annat än mjukisbyxor heller.. eftersom det var knät jag hade skadat och gick på kryckor. Så nu när jag är på benen igen ska jag försöka fånga vad jag har på mig på bild! Även om jag såklart också har mjukisbyxor mycket nu för tiden hemma då jag tycker det är skönt. Dels tycker jag kläder mm. är kul, men det blir också en roligare blogg att läsa. Vad tycker ni om det? 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0