Snurrig.



Vet inte riktigt varför mitt huvud + hår är suddit på bilden, haha. Antar att jag rörde på det just när bilden togs..

Både på för och eftermiddagen har jag gjort något som inte alls är likt mig. VILAT! Visst, jag sitter hemma med ett trasigt (?) knä och kan inte göra allt här i världen så därför blir det mycket tid i soffan men idag har jag vilat i sängen. Hade supersvårt att somna igår. När jag väl lyckades besöka John Blund vaknade jag stup i kvarten. Inget lyckat besök där inte. Får jag inte min sömn blir jag helt ur balans - vilket jag ser resultatet av idag. Huvudvärk och energikontot står på noll. Sedan är det väl inte så konstigt att jag ibland inte har någon ork eller känner någon motivation med tanke på mina svårigheter. Ibland måste jag stanna upp och lyssna på min kropp. Det är precis vad jag har gjort idag. Dock blir jag så himla rastlös när jag vilar för jag vet att jag har saker som "måste" göras.

Ska försöka ta tag i några saker nu trots tröttheten. Vi får väl se hur långt jag kommer.

Kommentarer
♥ alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-05-30 @ 15:43:43
URL: http://kisskill.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0