Läkarbesök.


Happ, då var läkarbesöket äntligen gjort. Hade tid kl 13 så jag var där ca 12.40. Fick inte komma in förrän 13.45....... det var mindre kul! Mindre kul är det också att det blir ännu mer väntan för min del. Ortopeden undersökte knät och frågade en massa. Han berättade sedan att det blir en magnetröntgen. Frågan är bara när den blir av. Snart är det sommar och vi vet ju alla att sjukhuset inte alls har lika många i personalen då. Förhoppningsvis får jag komma så snart som möjligt men har ingen aning om det är imorgon, en månad eller två. Kan blir när som helst, suck.

Efter magnetröntgen blir det en läkartid igen för att då få veta om dom såg något på röntgen. Om dom ser att något är trasigt måste dom förmodligen gå in i knät igen för att fixa det. Om dom inte hittar något blir det sjukgymnastik. Men om jag själv får tycka till tror jag det är menisken igen. Det är lika ont, samma ställe och det klickar, precis som då. Blääääääääääääää för denna väntan. Usch för kryckor! Bajs för alla läkarbesök. Fy för att sitta hemma. Tusan att inte kunna jobba och tjäna pengar. Nä, ja ä int bitter. Ba lite! Men det får man vara ibland. Snart är det bättre tider, typ ikväll.

Kommentarer
♥ Jossan

SV: så lite så! :) Tycker man säger så för lite till folk :) man ska säga vad man tycker! :D

2011-05-26 @ 16:15:20
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/
♥ Lisa - tecknar

Tack! :)

2011-05-26 @ 16:30:43
URL: http://lisbom.blogg.se/
♥ ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Hejsan, hittade dig via mer-trafik.se! Tänkte kika in och hoppas du får en trevlig kväll. Du får gärna kika in min också, (där du bland annat hittar en tävling om en egendesignad almanacka och ett paket med hälsoprodukter)



Men min fråga är mest: Har du hittat till min blogg någongång via mer-trafik.se? KRAM

2011-05-26 @ 17:43:25
URL: http://angelica.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0