Jag lever!

Hej! Har inte kunnat skriva något sen igår eftersom internet inte fungerar. Vid 14 tiden igår var det världens åskväder här i Umeå så därav varför internet ej funkar. Igår när vi ringde vår internetleverantör sa dom att problemet skulle vara löst 17.38. Sen 19.39 och sen 21.40. Det fungerar fortfarande inte och det har gått ett dygn.. Blä. Speciellt när jag är sjukskriven och hoppar på kryckor finns det inte så mycket att göra på dagarna. ;-) Är inne via mobilen nu. Tänkte i alla fall säga det så ni vet varför jag är borta. Förhoppningsvis fungerar det snart! Annars hörs vi senare via mobilen. Kram!

Kommentarer
♥ eelinhedalm

Grymt fin tjej! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker, kramar! :)

2011-05-21 @ 00:53:44
URL: http://eelinhedalm.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0