Time discovers truth.



Go' kväll mina fina!

Hoppas ni har/har haft en trevlig, mysig och rolig fredagskväll. Själv har jag ätit middag hos mamma och K-P. Tacos blev det! Lite utav en tradition på fredagar tycker jag. Sedan kikade vi på finalen av Let's Dance som var riktigt bra. Hade hoppats på att Frank skulle vinna men Jessica var duktig hon med.

Sitter nu hemma i lägenheten i min ensamhet. Haha, vad tragiskt det lät. Nämen Petter är ute med sina vänner så han kommer hem lite senare. Men vad tror ni pågår som vanligt varje fredag i vårat trapphus? Jo, grannarna spelar hårdrocksmusik! Givetvis får man spela musik men när det är varje fredag (typ kl 20 till morgonen därpå) flera veckor i rad börjar man bli less.. får väl klaga om dom fortsätter på detta vis. Äh, ska väl lyssna på någon ballad i förhoppning om att kunna koncentrera mig på den. ; )

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0