Skellefteå AIK.





2-2 i matcher mellan SAIK och Luleå. Ikväll spelar de sin femte match mot varandra. SAIK leder med 1-0 inför den tredje perioden som startar om någon minut. SJUKT SPÄNNANDE!

För er som inte vet är jag ju från Skellefteå. Född och uppväxen i den lilla norrlandsstaden. Bodde där tills jag var 18 år så att Skellefteå AIK finns i mitt hjärta är inget konstigt. Skellefteå är verkligen en riktigt stor hockeystad vilket man får uppleva vars man än går. Minns när dom tog sig upp till elitserien för några år sedan, känslan och stämningen i staden var fantastisk! Även fast jag är bosatt i Umeå sedan 1,5 år tillbaka håller jag fortfarande på SAIK. Det är ju bara 14 mil mellan. Dessutom är det många här i Umeå som håller på SAIK vilket är superkul! Äh, ska sluta babbla om onödig fakta. Nu börjar tredje perioden!


UPDATE: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0