Promenad.


Trots droppande snö från taken har vi mycket snö kvar här i norrland.

Snacka om härligt att vara ute i friska luften. Sedan mitten av november har jag i stort sätt suttit inne eftersom jag skadade knät och väntade på operation. Efter operationen fick jag ett rehabprogram som jag gör några gånger per dag för att träna upp knät, muskler och balansen. "Snitten" har läkt suveränt efter operationen och idag tog jag bort sista plåstret.

Tog en promenad på ca 20 minuter i det härliga vårvädret. Om jag fick välja hade jag gått en längre promenad men jag får inte överbelasta knät. Kommer ta några månader innan knät är helt återställt men det är ganska logiskt med tanke på hur mycket rörelse och muskler man förlorar på att sitta still i 3-4 månader. Jag har så mycket att vara glad över. Den eviga väntan på operation är över, operationen är klar och jag kan gå utan kryckor! Livet kan bara bli bättre från och med denna stund.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0