Bild 27.

En bild som du alltid skrattar åt.

 

Haha måste bara lägga in en liten kommentar till denna bild. Den är tagen på valborg -10, dvs snart ett år sedan. Jag & Petter hade varit med ett gäng vänner under kvällen där vi hade superkul! Eftersom vi var någon mil utanför stan tog vi bussen till centrum men sedan var vi tvungen att gå till fots. Antingen gick det ingen buss eller så var vi tvungen att vänta länge tills nästa, kommer inte ihåg. Knöt halsduken runt huvudet eftersom det regnade/snöade. Kände mig som en liten gumma samtidigt som jag höll på skämta om detta, det finns en film också.. men ni får nöja er med denna bild. ; )


Lägger man ihop valborg, bron över älven, regn/snö, ett kärleksfullt par, humor och en kamera kan man få ett resultat som ovan!


Kommentarer
♥ Petra-[Foto & Vardag] ♥

sjukt fin blogg:)

2011-03-07 @ 14:09:56
URL: http://poxx.blogg.se/
♥ Anonym

Haha gumman, du ser ut som MIG. Dvs din mamma. Kramis

2011-03-07 @ 14:43:20

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0