What a day!





Tror ni att jag har gått och gömt mig hela dagen eller? Haha, inte riktigt. Har tagit vara på det UNDERBARA vädret som hittade hit till björkarnas stad idag. Hela 28 grader i skuggan hela dagen! Tror det var kring 29 där ett tag också. Riktig utomlands värme med andra ord. Att det sedan inte är så kul att sola bredvid fröken Johanna är en annan femma. Tjejen blir en pepparkaka på en dag i solen! Haha så himla galet.. jag ser ut som en röd kräfta bredvid henne. Men imorgon ska jag köpa solskyddskräm och smörja in mig. Det behövs.

Som sagt har legat på hennes enormt stora balkong hela dagen. Kom dit vid 10.30 och for hem 21.30. Under dagen har vi ätit allt från piggelin till smoothie. Hur gott som helst!! Blev även bjuden på middag. Grillat kött, potatissallad och en sommarsallad till det. Kan inte bli så mycket bättre mina vänner.

Sommaren är här för att stanna och jag har ingenting att klaga på.

Kommentarer
♥ Hanna

Tack:) nu får jag hoppas på det bästa. Låter som du haft en super dag:) Känner igen mig jag får knappt nå färg medans Mona vänner blir tokbruna:( Hoppas man får lite färg i Turkiet:)

2011-06-08 @ 23:38:05
URL: http://mylifewithmylove.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0