Tur & retur.


Förstår inte riktigt att jag åkte från lägenheten vid 07 tiden då det känns som jag varit borta 2-3 dagar minst. När jag väl kom fram till Skellefteå hämtade min fina mormor mig. Sjukhusbesök och sedan hem till mamma, fast hon jobbade. Solade hela dagen, åt glass i stora lass och njöt av livets små men härliga stunder. Mamma skulle ner hit till Umeå ikväll så jag åkte bil med henne vilket var perfekt! Slippa bussen i 2 timmar.

Eftersom jag nyss kom genom dörren ska jag äta MIDDAG nu, haha riktigt sent men vad tusan.. är det sommar så är det.

Kommentarer
♥ Stina Marie Bakken

Så fine bilder :) Ble inspirert jeg nå! :)

2011-06-11 @ 02:15:12
URL: http://stinamariebakken.blogg.no/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0