Studenter i hemstaden.




Fantastisk musik spelas genom högtalarna. Njuter av livet på mammas balkong, den är så mysig! Känns som jag fortfarande bor hemma när jag kommer hit, haha. Men det är väl ett tecken på att man hade det bra och tryggt. Värmen håller i sig här i västerbotten, sjukt varmt! Känns exakt som utlandet. Love it!

Dessutom tar skellefteborna studenten idag, GRATTIS TILL ER ALLA! Om en liten stund börjar dom nog åka runt i stan på alla flak. Jag har ganska bra utsikt så blir kul att se alla glada människor. En liten sorg finns inom mig att jag aldrig kommer uppleva min studentdag, men jag ångrar inte att jag slutade skolan. Inte en sekund. Jag får glädjas över alla studenters lycka idag och att jag själv mår mycket bättre och är en lyckligare människa än för ett år sedan. Det är minsann något att fira det med!

Kommentarer
♥ hanna'

sv: aha :) ska det bli kul att kunna fota med en systemis ?:D

2011-06-10 @ 19:36:34
URL: http://hhannaa.webblogg.se/
♥ Emma Lannebrink

Hej! Följa varandra via bloglovin eller länka varandra? :)

PS. Du får gärna gilla min blogg på facebook (du gör det genom att klicka på facebook ikonen ovanför mina inlägg) och rösta på omröstningen som finns på vänstra sidan på bloggen :)

Kram!

2011-06-10 @ 19:58:42
URL: http://lnbrnk.blogg.se/
♥ Marielle

snygg bild =)

2011-06-11 @ 23:30:47
URL: http://thisismarielle.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0