Packa.


Känns kanske en smula bättre, eller två. Tycker bara att det ska vara så krångligt när det gäller F-kassan..

Något som lyste upp tillvaron var påsen som hängde på min dörr! Petter skulle ner till tvättstugan och sa "detta kanske gör dig lite mer glad.." hihi. Beställde ju några saker från H&M som jag fick förra veckan men några saker fanns inte på lager så dom kom idag istället.

Har bara lagt fram några enstaka saker som ska med till turkiet IMORGON. Bäst att sätta lite fart. Ni vet vad min eftermiddag kommer bestå av. Jag älskar att packa faktiskt, ovanligt att jag är såhär sent ute denna gång.. men jag ville spara det roliga. ; ) Lämna gärna en kommentar om ni kommer på något jag behöver ta med som jag kanske glömt!

Kommentarer
♥ Hanna

Sj känns det som jag har packat för mycket:)

2011-06-21 @ 17:07:12
URL: http://mylifewithmylove.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0