Onsdag.



Tusan vad jag har längtat efter denna dag!!!!!!!!! Om 12 timmar befinner jag mig på flygplatsen.

Var minst sagt förväntansfull igår, ännu mer när jag väl skulla somna. La mig vid 23.. sedan blev den 02 och efter 3 timmar kunde jag inte ligga rakt upp och ner längre. Klev upp och började leta ett par bikinitrosor, HAHA. Beställde ett par svarta från H&M som jag fick förra veckan men nu är dom spårlöst försvunna. Hoppas bara inte att dom råkade hamna i påsen som jag slängde med all plast i.. måste fortsätta leta idag. Hur som haver la jag mig i sängen efter ett tag. Lyckades somna vid 03-tiden så 3,5 timmar har jag sovit. Kunde inte somna om då Petter for till jobbet.

Idag har jag så jäkla mycket att göra. Bäst att sätta igång! Först ut blir en stor och god frukost tillsammans med 'Våra Bästa År'. Favvo!

Kommentarer
♥ Hanna

Ja det gör vi:) och du är också vaken:) syns på hotellet:)

2011-06-22 @ 07:15:36
URL: http://mylifewithmylove.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0