Lördag.

Goooood morgon! Det är precis vad det är, minst sagt.

Lukten av nyklippt gräs tycker jag är riktig sommarkänsla. Den lukten var vad jag möttes utav när jag hade klivit upp ur sängen och öppnade fönstret. På tal om öppna fönster har jag öppnat både fönster och balkongdörren. Det härliga är att vi har närmare 30 grader idag med!! Gissa vilken vägg man möts av när man går ut. Jag älskar det, underbara sommar.

Läste även i tidningen att det var varmast i Pajala i hela Europa igår. Haha! Hur ofta händer det. Ska bli supervarmt här i västerbotten och även norbotten idag med. Vi blir ju nästan lite bortskämda med sådant fint väder flera dagar i sträck. Petter är ju utomlands som ni vet, han valde väl inte riktigt rätt vecka egentligen då vi typ har varmare här i Umeå. ; ) Bra det! Jag måste hinna få lite färg eftersom han kommer vara en pepparkaka då han kommer hem.

Kommentarer
♥ Sara

Vilken fin blogg du har :)

2011-06-11 @ 11:20:03
URL: http://mascarasara.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0