Blah blah blah.


Under eftermiddagen hämtade Johanna upp mig med sin lilla blå Frank, haha. Vi rullade ner till stan där vi åt middag tillsammans. Vardagsmys helt enkelt! Växlade även in pengar på forex och som tur var fanns det. Tvivlade lite eftersom K-P var in förra veckan och inte skulle få dom förrän onsdag = dagen vi far.

Sedan jag kom hem har jag klickat runt lite på försäkringskassans hemsida + socialstyrelsen m.m. Att vara sjukskriven är inte det lättaste ska ni veta. Ingen dans på rosor. Blä. Förhoppningsvis löser sig allting på bästa sätt. Jag är en människa som behöver ha kontroll för att inte go nuts. Oron av att inte veta är något jag avskyr. Kan jag bara få ett beslut blir alling så mycket lättare. Tänk positivt.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0