Tillbaka i Skellefteå.


Då var jag tillbaka på hemmaplan efter en helg i Umeå. Fast egentligen är ju hemmaplan Umeå eftersom jag bor där.. haha.

Åkte bil med mamma eftersom hon också varit i Umeå och skulle hem hit till Skellefteå. Vi plockade även upp Lina på vägen eftersom även hon skulle hem till sin mamma som också bor här i Skeå. Ska sköta Åke (mammas hund) även denna vecka medans hon är på jobbet på dagarna. Har ändå inte så mycket annat för mig nu när jag är sjukskriven så kan lika gärna vara här och göra någon nytta. Känns alltid bra om man kan hjälpa till. Har inga speciella planer inför kommande vecka men det blir nog att träffa någon vän, springa över till mormor ibland och någon tripp till farmor och farfar. Sedan har jag även ett projekt - mitt gamla rum.

Ska varva ner nu och sedan hoppa i säng. Sov gott fina ni!

Kommentarer
♥ Angie

Nu är söndagens blogg avslutad, kika in på bloggen och kolla om det blev du :)

2011-07-10 @ 23:42:02
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0