The best thing I never had.

En snoris är vad som sitter bakom denna skärm och knappar på tangenterna. Är så galet täppt i näsan och snoret bara rinner.. ifall ni ville veta. Haha! Varm i kroppen är jag också, som sjutton till och med. Ska sluta klaga, det gör ingen nytta.

På eftermiddagen var jag och köpte 3 orkidéer, så fina!! Har alltid velat ha sådana men har inte köpt någon förrän idag. Två vita och en rosa fick följa med hem. Imorgon får ni se bilder. Ska återgå till verkligheten vilket innebär att fixa i lägenheten. Just nu är det bara jag här med snart kommer Petter och Daniel med vårat nya köksbord! Jag har inte ens sett det på bild.. väntar med spänning.

Hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0