Måndag.



Vaknade upp till ett blåsigt Umeå denna morgon. Gjorde frukost, slog mig ner i soffan och klickade igång tv:n. Även om det ligger lite flyttkartonger samt annat "flyttgrejs" här och där i lägenheten kan jag inte motstå att njuta! Denna lägenhet är verkligen älskvärd. Skillnaden mellan denna och den gamla går inte ens att jämföra. Känns som lyx att bo här, lite overkligt. Nä, nu ska jag sluta tjata om lägenheten.. ni blir säkert lite less. Haha.

Idag har jag en tid på sjukhuset. Tydligen ska jag träffa en narkosläkare men har ingen aning om vad jag ska göra där egentligen. Förra gången jag opererade mig (25 februari) träffade jag aldrig någon narkosläkare innan. Känner mig lite pirrig och förväntansfull då jag inte har någon aning, men snart får jag veta. Ska göra mig klart för om en stund kommer Petter och hämtar mig. Hörs när jag är hemma igen!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0