Lördag.


Gårdagen var märklig på alla sätt o vis. Saker man inte kan förklara i ord även om man så önskar. Tankarna snurrar precis som jorden snurrar runt sin axel, varv efter varv. Tacksam om det skulle finnas en off-knapp. Utan en sekunds tvivel skulle jag trycka.

Vaknade upp idag av att alarmet ringde högt som tusan. Inte svårt att vakna då man flyger en meter upp ur sängen, haha. Lördagar är väl till för att kroppen och hjärnan ska få sova ut men tvättstugan väntar på mig. Har bokat 12-22 så har hela dagen på mig vilket är skönt. Måste tvätta allting jag hade med mig till Turkiet plus lite handdukar, sängkläder osv. Men innan jag sätter igång med dagens bravader väntar en gröttallrik på mig!

Kommentarer
♥ Micaela Åberg

Var med och tävla om att bli veckansblogg!

http://miicaelaaberg.blogg.se/2011/june/vem-blir.html

Skulle vara kul om just du är med! :')



sorry om du inte gillar såna hära kommenterer, men jag tyckte din blogg va så fin!

(tävlingen avslutas söndag 3/6)

2011-07-02 @ 12:08:31
URL: http://miicaelaaberg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0