Lördag.


För att sammanfatta gårdagen:

Tvättstuga > Packa i flyttkartonger > Visade nya lägenheten för pappa & hans fru > Hem för att packa lite mer > Petter hämtade mig & sedan körde vi iväg för att köpa en soffa > Petter & hans kompis bar upp den > Expo > Hem > Åt middag > Iväg till nya lägenheten > Började bygga ihop soffan > Hjälpte Petters kompis att flytta (dom bor dörren mitt emot dit vi ska flytta så när vi flyttar dit flyttar dom ut.. haha) > Fick skjuts till pappa > Träffade en liten del av släkten > Fikade glass mm > Pappa skjutsade mig till mammas karl > Mamma & Petter var där > Kvällsfikade hos dom > For till nya lägenheten, Petter hade byggt hela soffan. Sjukt fin!!! > Hem och sova.

Sådär. Nu vet ni min gårdag i stora delar, haha. Mycket annat där emellan men. Denna dag ska vi köra de första flyttkartongerna till lägenheten och börja fixa lite. Har galet mycket att göra. Ni som har flyttat någon gång vet vad jag talar om. Förresten är detta andra gången jag flyttar på mindre än ett år! Men våran nya lägenhet kommer bli kanon och där planerar jag att bo ett bra tag framöver!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0