I'm on the edge of glory.


Bild tagen i fredags vid midnatt.

Sitter på sängkanten i mitt gamla rum här hos mamma. En meter till vänster har jag en bokhylla som väntar på att få bli rensad. Förra veckan hade vi underbart väder här i Skellefteå så hade inte direkt lust att börja sortera allting här inne. Imorgon blir det andra bullar! Enligt vädret ska det regna några timmar mitt på dagen så det projektet sparar jag till då. Måste även ringa några samtal, fixa och ordna som vanligt, så kan jag lika gärna göra bort hyllan då. Egentligen är det hela mitt gamla rum + förrådet som ska rensas.. men hyllan står först på tur!

Som sagt, det är morgondagens 'to do'. Kliar dock i fingrarna.. får se om jag gör lite ikväll trots allt.

Hoppas ni alla har en fin sommarkväll. Kram!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0