Garden.


God morgon!

Gårdagen spenderades två timmar på bussen till Umeå. Vet ni vad som hände innan? Mamma skjutsade mig till busstationen och när jag ska kliva på bussen inser jag att börsen inte är i väskan?! Vilken panik jag fick. Förstod att den säkert låg kvar i bilen men mamma hade inte sin mobil med sig så kunde inte ringa och säga att hon skulle vända om. Som tur är fick jag åka med trots allt. Sa att min pojkvän ska hämta mig när vi kommer fram och att han betalar då. Snälla människor det finns här i världen!

Kom sedan hem till ett välstädat hem. Underbart! Åt klyftpotatis och lax till middag. Någon timme senare befann vi oss på biografen där vi såg 'Pirates of the Caribbean' i 3D. Filmen var bra, helt okej. När bion var slut kom vi ut till en fantastisk sommarkväll. Klockan var 23.30 men fortfarande var det 22 grader utomhus. Tog en sväng med bilen innan vi till slut landade hemma. Härlig kväll!

Kommentarer
♥ princess

fin blogg :)

2011-07-10 @ 19:39:31
URL: http://princessmelis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0