Fredag.



Denna vecka har gått himlarns snabbt! Vet inte riktigt varför det känns så men jag gillar det.

Äntligen är det fredag vilket betyder helg för många. Fast för mig är det typ alltid vardag/helg oavsett vilken vecokdag det är.. nåja. Senare idag ska jag åka hem till Umeå. Igår hade jag tänkt åka vid 14-tiden men när jag såg att temperaturen ska vara 28 grader ändrade jag mig. Kommer åka 3 timmar senare. Förresten, lustigt att jag säger 'hem till Umeå' men när jag ska till Skellefteå säger jag 'hem till Skellefteå'. Jag är hemma men ska hem, haha.

Kommentarer
♥ Beatrice

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning och få en länkning när tävlingen är avslutad, Alla som röstar får länkning! :)

2011-07-08 @ 12:40:03
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0