En vecka kvar.



Exakt en vecka kvar till operationen! Tusan vad härligt. Ja, inte själva operationen.. men att slippa vänta, hoppa på kryckor och ha ont. Har väntat sedan i början av maj så hela sommaren har snart gått. Detta blir min andra operation för i år, första var 25 februari och då hade jag väntat sedan mitten av november.

Hoppas innerligt att detta blir sista operationen, att det går bra och att knät läker som det ska. Kommer även behöva lång rehabelitering efteråt eftersom jag har gått på kryckor sedan november (med undantag 1,5 månad i våras). Ni skulle se mitt lår, har knappt min lårmuskel kvar. Jo, klart den finns kvar men eftersom jag inte kan stödja på benet så försvinner ju musklerna. Inte kul! Sjukt obehagligt.

Nåja. Nu är det i alla fall bara en vecka kvar. Längtar!

Kommentarer
♥ Kannika

hoppas att det går bra med operationen, fin blogg!

2011-07-21 @ 10:54:00
URL: http://www.kannikas.com

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0