Bosatt mig i soffan.


Snacka om att jag är glad över att slippa vår förra soffa. Egentligen inget fel på den förutom att det var en hörnskinsoffa! För det första var hörnet "runt" så att ligga i hörnet gick inte direkt.. för det andra var det en SKINNsoffa vilket innebär att man klibbade fast, haha. Så fort man hade annat än långbyxor och långärmat fastnade man i den, oavsett om man frös eller svettades. Så efter att ha spenderat vinterhalvåret i den gamla soffan är jag nu överlycklig att vi har en ny soffa i vår nya lägenhet! Kunde inte bli bättre. Den nya är en hörnsoffa med ett riktigt hörn! + att den har divan på andra sidan. Lyx!

Kommer spendera helgen här i alla fall då jag inte får göra så mycket annat. Än så länge är det högläge och vila som gäller för mitt knä. Där med basta!! Hoppas dock på att vara kvitt kryckorna så snart som möjligt så man kan återgå till livet. Får se framåt - nu är det inte lång tid kvar som jag måste spendera i soffan! Det har inte varit kul men snart är det över, snart. Saker och ting kan bara bli bättre från och med NU.

Kommentarer
♥ hanna

Jobbigt att behöva spendera all tid i soffan men skönt att ha en legitim anledning till att vara tvungen att bara slappa ;) Hoppas att knäet läker snabbt! :)

2011-07-29 @ 09:38:45
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se
♥ AmandaNormén

Fin blogg !

Allt bra med dig idag ? =)

Kolla gärna min blogg :)

2011-07-29 @ 11:35:37
URL: http://amandakungnormen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0