Barndomsvän.



Idag fick jag besök av min barndomsvän Olivia. Vi hade väldigt mycket att ta igen samt att vi fick uppdatera varandra om allt som hänt. Vi ses så sällan eftersom jag bor i Umeå och i Stockholm. Nu var i alla fall båda vi i hemstaden så vi passade på att ses. Våra mammor har umgåtts sedan de var unga så det var naturligt att vi umgicks alla fyra redan från början. Det är bara 4 månader mellan oss! Tycker det är häftigt att man har känt någon ända sedan man föddes (som inte är ens familj eller släkt). Olivia är en väldigt fin tjej som alltid är positiv!

Dagen spenderade här hos mamma på hennes balkong. Först åt vi lunch som följdes av vattenmelon och sedan vindruvor. Mums! Tyvärr blev vädret sämre under tiden men moln skadar inte. Nästan skönt att det inte var sådär supervarmt. Haha, kommer nog ångra imorgon att jag skrev det där. Timmarna bara flög förbi under våra samtalsämnen. Trevlig dag helt enkelt!

Kommentarer
♥ Stuffstuff

Är du nyfiken på fler plagg eller prylar? :)

Titta då in på bloppisen!

stuffstuff.blogg.se

Fynda hem en massa prisvärda saker!

KRAM

2011-07-11 @ 20:51:25
URL: http://stuffstuff.blogg.se/
♥ Olivia

TACK för en supertrevlig dag! Det får vi se till att göra om innan sommaren är slut! :)



KRAM

2011-07-13 @ 23:42:22
URL: http://www.oliviaspudlar.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0