Then what we’ve got is gold.

Besöket på hälsocentralen gick bra. Behöver inte fara dit något mer nu utan ska lägga om tån själv framöver. Fast om det skulle bli något skulle jag ringa dit och be om en tid. Skönt att slippa fara dit. Dock var det lite läskigt att jag knappt inte kunde röra på tån.. har ju tappat alla muskler. Får försöka röra på tån så mycket jag kan så jag tränar upp musklerna. Det är trots allt bara en tå men gör riktigt ont. På tal om att tappa musklerna. Tänk när jag har opererat mitt knä och ska börja träna upp benmusklerna. Nu är det över 2 månader sedan jag skadade mig och bara på några dagar förlorar man ju muskler. Aja, blir nog bra.

När jag var klar mötte jag upp Johanna som hängde med hem ett tag, trevligt med sällskap! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0