Gym.

Eftersom jag har skadat mitt knä och väntar på operation har det blivit många dagar senaste tiden som jag bara tagit det lugnt och legat i soffan. Jag har årskort på ett gym i stan men har inte varit där eftersom jag inte har velat att knät ska bli värre. Igår for jag & Lina i alla fall dit och tränade lite armar och mage. Dock varade det bara drygt en halvtimme när jag insåg att det inte fungerar. Visst, jag kan träna typ armar osv men vid många mag och ryggövningar tar man i med benen, sträcker ut benen, böjer dom eller spänner dom. Ni kan ju tänka er att knät bara tar mer stryk. 

Gick istället och bokade tid hos en sjukgymnast så jag ska dit på tisdag och träffa henne. Kommer efter operationen behöva mycket rehab så det är ju lika bra att träffa henne nu.
Ska bli spännande!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0