Dag 11 - Ett ögonblick.

Ett ögonblick som alltid kommer att ligga varmt om hjärtat är en julafton för flera år sedan. Minns inte riktigt vilket år. Tror jag var 11-12 år? Jag öppnade en julklapp från mormor och hennes man, inuti julklappen låg det ett papper med en liten rebus på som mormor hade gjort. En bild på en gran + canariefågel - fågel. Jag fick alltså en resan till Gran Canaria! Blev så lycklig att jag började gråta. Jag hade varit på Gran Canaria när jag var runt 6 år och ända sedan dess ville jag åka tillbaka och nu fick jag äntligen fara dit igen!

Vi åkte i februari-mars om jag inte minns fel. Det är en resa som jag kommer minnas hela livet! Spenderade 2 veckor där med mormor och hennes man. Är så glad och tacksam över de där 2 veckorna!

Kommentarer
♥ Mamma

Jo nog minns jag hur otroligt glad du blev. jag känner ingen som uppskattar en resa som DU!! Sov gott gumman // Kram Mamma

2011-01-16 @ 22:17:55

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0