Dag 09 - Mina föräldrar

Oj. Svårt att skriva om sina föräldrar! Man kan ju inte skriva alla detaljer då i princip allting hör till mitt privatliv. Men några rader ska jag väl kunna knåpa ihop. Mina föräldrar var inte gifta så kan inte säga att de skilde sig, de separerade när jag ungefär fyllde 5 år (mamma du får rätta mig om jag har fel, haha). Mamma bor än idag kvar i Skellefteå medans pappa bor någon mil utanför Umeå sedan några år tillbaka. För mig har det aldrig varit riktigt jobbigt att de inte bor tillsammans, jag skulle bara tycka det hade varit ännu mer konstigt om jag tänker tanken eftersom jag inte direkt minns när det trots allt bodde med varandra. Jag har mamma på en sida och pappa på den andra. Inga konstigheter. Som alla andra människor har de sina bra och mindre bra sidor men mestadels bara bra!

Annars då? Pappa var bara 23 år när jag föddes så han var en riktig hunk, haha. Mamma var 27 men en riktig primadonna. ; ) Mamma & pappa har bara mig tillsammans, inga andra barn alltså. Fast jag är inte så bara, haha. Pappa fick ju två till barn senare så det är faktiskt ganska skönt att ha syskon där men inte hos mamma. Man får som båda delarna av allt. Klart inte livet har varit en dans på rosor, men vem har ett sådant liv? Jag är glad och stolt över mina föräldrar. Jag vet att dom alltid vill mitt bästa och det kan inte bli så mycket bättre än så.

Ni får väl fråga om ni undrar över något helt enkelt.


Kommentarer
♥ Anonym

Älskade dotter-så fint du skriver. Men vilken bild..jag ser ut som ett ROLL. Nåja det är dina ord som är det viktiga. SBörjat skriva boken? Mamma

2011-01-14 @ 11:33:11

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0