Dag 07 - Vad är kärlek?

Kärlek måste vara det svåraste man kan sätta ord på. Kärleken är något vi andas och känner. Kärlek kommer i alla former och storlekar. Jag känner en sorts kärlek till min familj, en annan till mina vänner och ytterligare en till min pojkvän. Någon som dock har lyckats sätta ord på vad kärlek egentligen är, är vår älskade Björn Gustafsson.


När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka
när du fnissar som en liten flicka
När man känner något man can't deny
when the eagles fly over mountain high
När all oro är som bortblåst och förvunnen
när simba återvänder i lejonkungen




Kommentarer
♥ Emma

hej ! sjukt fin blogg du har :D

allt bra med dig?

kolla gärna in på min blogg en snabbis !

kram :D <3

2011-01-12 @ 13:14:44
URL: http://etzi.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0