Change.

Jag som sa att detta skulle bli en slapp söndag, blev väl en bra bit ifrån det skulle man kunna säga. Jag & Petter har fixat i lägenheten. Tappade räkningen på antal gånger vi sprungit upp och nedför trappan till källaren. Okej, inte sprungit för min del pga knät men ni förstår. Vi bar upp ett skåp och bar ner en massa saker som inte behöver vara här i lägenheten. Man inser när man börjar rensa hur mycket skit man har egentligen. Eller snarare saker som inte används skulle jag kunna uttrycka det.

Känns i alla fall härligt att ha lite mer ordning och reda här i lägenheten samt lite finare. Nu har vi ju kvällen ledig eftersom vi redan gjort bort dagens alla "måsten". SKÖNT! Så nu blir det film!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0