Söndag.

Visserligen brukar söndagar ha en tendens till att bli veckans slappar dag. Äta en pizza till middag, slö kika på tv hela dagen för att på kvällen se någon halvkass film. Känner ni igen er?

I vanlig ordning kommer min söndag ungefär se ut som den ovan. Pizza vet jag ännu inte men jag har intagit soffläge och har inte planerat att gå upp härifrån på ett bra tag, haha. Nämen jag har faktiskt så himla ont i huvudet idag. Nej, jag är inte bakis. Har inte varit ute på evigheter pga knät. Redan igårkväll började jag känna av det. Vet inte om det bara är min muskler som är spännda eller vad det beror på. Brukar ofta vara spänd i nacken och neråt men idag är det som sagt i huvudet, på höger sida. Aja, går säkert över.

God morgon förresten!



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0