Lördag.


Egentligen borde det inte vara en god morgon vid detta tillfälle men trots bara 5 timmars sömn är den det så, god morgon!

Jag & Petter gick och la oss ganska precis klockan 02 och han somnade ganska snabbt. Värre var det för mig. Låg vaken ytterligare 2,5 timmar! Helknasigt men jag var verkligen inte trött. Dessutom var min hjärna på högvarv vilket den brukar vara men inatt ville den inte ta ett besök hos John Blund. Ett tag funderade jag på att stiga upp och skriva en massa, allting som jag kom tänkte på. Men insåg att om jag hade gjort det skulle jag ju aldrig kunna somna. Fast jag kom fram till en himla massa saker under de där 2,5 timmarna. Ni får inte veta vad. Möjligtvis om 1,5 eller 10 år! Haha. Det beror på hur det kommer gå.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0