Lördag.

Gokväll fina läsare!

Här hemma är det rena rama sjukstugan för min del. Än så länge går det inte alls framåt. Jag har mått illa hela dagen samt spytt några gånger. Troligtvis är det en utav de smärtstillande tabletterna som gör mig illamående så har inte tagit den något mer idag och nu mår jag lite bättre. Dock har jag mer ont i knät eftersom den är smärtstillande och jag inte tagit den. Ligger i soffan med benet i högläge. Har kuddar runt om mig och täcket är även på plats. Plus allt det onda är jag hur trött som helst och fortfarande lite dåsig. Gulliga mamma och K-P kom förbi med tidningar, cola och choklad! Dock väntar jag med chokladen..

Skriver detta i en rasande fart eftersom jag inte orkar sitta vid datorn en längre tid. Har endast haft den på nu och tidigare idag när jag skrev ett inlägg. Förresten är min fot svullen också.. tror det är pga att jag inte hade benet tillräckligt högt så det har samlats vätska där? Äh, ska sluta spekulera och istället lägga mig och se någon film.

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer
♥ Jeanette

stackare - hoppas verkligen du blir bättre snart.

2011-02-26 @ 21:36:35
URL: http://gratistokig.blogg.se/
♥ emelie francea

Kika gärna in på min blogg! :)

Ber om ursäkt om du inte vill ha spam!

2011-02-26 @ 23:43:14
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0