Icke smart.


Envis som jag varit sedan barnsben skulle jag givetvis fara och storhandla idag. Petter sa att vi kan ju fara en annan dag men inte icket. Det är ju trots allt bara 3 dagar sedan operationen. Lätt att vara efterklok brukar det sägas, så sant som sagt. Härdade mig igenom hela ICA MAXI och nu sitter jag hemma i soffan med benet i högläge. Måste intala mig själv att jag inte har något val - det är soffläge som gäller tills det börjar bli bättre. Tog nyss en stark smärtstillande tablett som förhoppningsvis ska ta bort smärtan. Blir arg på mig själv att jag tvingade mig ut när jag, eller snarare mitt knä, inte alls är redo för det. Nu måste jag ta det lugnt helt enkelt och där med basta!

NU: dubbelavsnitt av top model!

Kommentarer
♥ amanda

Tack :), fin blogg !

2011-02-28 @ 20:10:04
URL: http://amandaulfvins.blogg.se/
♥ B Y J E N N I E

sv; ja .. visst är han söt ..



btw, var gärna med i Dagens blogg! (kommentera senaste inlägget i min blogg så är du med & tävlar) ♥

2011-02-28 @ 20:35:28
URL: http://byjennie.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0