Descutan.



Detta är "rengöringsgrejen" som jag nämde i föregående inlägg. Det är en bakteriedödande tvål som minskar risken för infektioner. Jag kom nyss ut ur duschen och har gjort denna dubbeldusch som det stod i beskrivningen jag fick tillsammans med min kallelse från sjukhuset. Man ska göra en dubbeldusch kvällen innan operationen och en samma morgon. Jag ska vara där 07.30 imorgon så måste upp lite tidigare för att hinna göra denna dubbeldusch imorgonbitti som sagt.

Kan ju aldrig varit såhär ren förut, haha.

Kommentarer
♥ BbyPeach

Gissa kändisen och vinn länkning! :D

♥ linn

hahaha visst känns det helknäppt att duscha med det där? ;) (har gjort samma sak m. knät) Men jäklar vad ren man blir!

2011-03-02 @ 17:29:46
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0