Dag 30 – Inför detta år.

Detta år hoppas jag kommer innehålla lycka, kärlek, värme, skratt och välmående. Förutom allt detta väntar jag med spänning inför vad som komma skall! För första gången i mitt liv vet jag faktiskt inte vad som väntar. Det är många kanske. Kanske trästocksfestivalen. Kanske stadsfesten. Kanske au-pair. Kanske thailand. Kanske oväntat jobb. Sedan finns det även många saker som jag med största sannolikhet vet kommer inträffa. Jag kommer fira 3 år med min underbara sambo. Många mysiga sommarkvällar med grillning väntar hos Johanna. Hoppas även på att få jobba massor och tjäna pengar efttersom jag just nu är sjukskriven sedan december och därför inte kan jobba på ett tag.

Men mest av allt ser jag fram emot alla äventyr och utmaningar som väntar!
Man vet aldrig vars vägen leder förrän man vandrat.



Kommentarer
♥ Anonym

Garvar-vden där bilden ser jag ju inte klok ut på..men det viktigasdte är ju att skratta!! Så jag bjuder på det. Kram Mami

2011-02-08 @ 09:40:03

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0