Dag 26 – Min favoritfödelsedag.

Jag har 20 födelsedagar att välja på. Hur sjutton ska det gå till? Födelsedagarna jag hade när jag var liten har jag väl inte så mycket minnen från eftersom jag just var liten. När jag fyllde 18 år firade jag min födelsedag här hemma hos mamma med familj och släkt vilket var riktigt kul och mysigt! En månad senare fyllde en utav mina bästa vänner, Emelie, också 18 år så vi bestämde oss för att ha ett 18årskalas tillsammans. Det måste nog vara min favoritfödelsedag hittills! Vi hade hyrt en bygdegård utanför stan dit vi hade bjudit en massa vänner.

Det är verkligen ett minne som kommer följa med i mitt hjärta väldigt länge!













Kommentarer
♥ emelie

det är utan tvekan min bästa födelsedag också! så himla roligt det var! saknar dig massa, hoppas vi finner någon tid till att ses i helgen då jag kommer hem. annars vet du att jag saknar dig, tänker på dig och att du alltid kommer vara min syster! PUSS

2011-02-03 @ 16:02:51
URL: http://emmpans.blogg.se/
♥ Madde

Oj så liten Ida såg ut ^^ sötisar!

2011-02-03 @ 18:00:57
URL: http://madeleinesandberg.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0