With luck, it might even snow for us.



Halsbränna som heter duga. Har nog stressat för mycket idag. Både inombords men också fysiskt. Är trött & slut så denna kväll ska ägnas i soffan med mitt bästa sällskap. Kanske rent ut av slår på en film också.. det var längesen! Varför inte en julfilm.

Har några lakan kvar nere i tvättstugan som är på tork, men efter jag hämtat dom har jag tvättat klart för ikväll. SKÖNT. Ja, med stora bokstäver. Haha. Nu hinner jag inte skriva mer, måste ut med Otis. Tänker i alla fall ha en mysig kväll och jag hoppas desamma för er skull! 

Kommentarer
♥ agneslithner

Hoppas halsflussen blir bättre!

2011-12-22 @ 10:17:33
URL: http://lithners.devote.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0