Tisdag.



Hallelujah! Känner väl ungefär så, haha. Otis vägrade somna om när Petter hade åkt till jobbet så jag klev upp när klockan just hade slagit 07. Åt frukost och busade sedan med honom. Vid 07.30 somnade den lilla krabaten och han sover fortfarande! Han har alltså sovit i 2 timmar. Annars brukar han alltid vara pigg hela förmiddagen och inte somna förrän mitt på dagen eller eftermiddagen. Så jag har haft en lugn morgon i min egen takt. Bäddade sängen, borstade tänderna, fyllde på burkarna i skafferiet, tog bort från diskstället, torkade diskbänken, tog medicin x2, kollade på vakna med the voice, kollade mailen mm. Brukar inte ha hunnit allt sådant såhär fort, haha.

Känns som han kommer vakna snart, bara för att jag skrev sådär nu..
ska passa på att kolla nummret till sjukgymnasten nu när jag har tid. Hoppas ni haft/har/får en bra start på dagen!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0