På jobbet.




Denna bild tog Petter igår när vi var ute i några timmar. Det är nog första bilden på mig och lillen faktiskt. Nu ser ni hur liten/stor han är om man jämför med en människa. Han fyllde 3 månader på julafton och för en vecka sedan vägde han 11,3 kg. Ska väga honom imorgon så ska vi se hur mycket han gått upp! Han kommer ju väga ca 40 kg sen.... haha hjälp. Petter hjälpte sin farfar med att skotta snö medans jag busade med hundarna. Vi har ju Otis och dom har också en hund. Kul att dom kunde leka! Helt underbart att vi har många nära och kära som bor utanför stan i hus osv. Speciellt för Otis skull! Vi har ju honom lös då vi är på landet. Bra att träna med honom där det inte är trafik eller andra saker som kan distrahera för mycket.

Har jobbat i 6 timmar, nu återstår bara 8,5 timmar. Kommer nog gå snabbt. Har alltså 8,5 timmar kvar + ett till pass kvar detta år. Jag jobbar nämligen på nyårsafton. Först 15-17 och sen 21-10. Med andra ord jobbar jag på tolvslaget! Men det gör inte så mycket, är glad att jag har ett jobb och att jag får jobba. Nu ska jag kila. Hoppas ni får sova gott!

Kommentarer
♥ TOVA ♥

fin blogg :)

2011-12-30 @ 11:59:49
URL: http://knasigast.blogg.se/
♥ jessica

jättefin blogg!

titta gärna in på min blogg och

läs om kampen mot min sjukdom.



har även en frågestund så fråga

gärna vad du vill, jag svarar på alla frågor!



kram

2011-12-30 @ 21:49:19
URL: http://diisorder.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0