Onsdag.



God morgon!

Här har vi varit vakna sedan klockan 06. Vaknade av att Otis gnällde, han var kissnödig. Petter hade ställt alarmet då så han klev upp och gick ut med honom medans jag torkade kiss. Nu vet man i alla fall vars han oftast kissar så på morgonen vet man vars man ska kika.

Pysslade på lite med allt möjligt en stund. Petter åkte till jobbet och jag gick ut med Otis efter han fått frukost. När vi kommer in är han huuuur pigg som helst. Busar på medans jag häller upp fil & start i en skål. In till vardagsrummet och slår på vakna med the vocie. Hinner ta någon tugga av min fil och start innan jag busar lite med honom så han kanske lägger sig ner till slut. När jag sedan sätter mig i soffan.. tror ni inte jag har ställt skålen i soffan och placerar arslet rakt där?! Haha, så sjukt typiskt. Som tur var hann jag reagera väldigt snabbt så det for bara på tröjan. Både soffan och byxorna klarade sig. Nice!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0